بزرگ ترین سایت اپل

بزرگ ترین سایت اپل' dir="ltr" >

وبلاگ
بهترين سايت اخبار اپلي ها مشاهده صفحه جدید بزرگ ترین سایت اپل کلیک کنید بزرگ ترین سایت اپل کلیک کنید
FFFFFF&bdcolor=000000">


بهترين سايت اخبار اپلي ها
خوش امديد 
قالب وبلاگ

 دستگاه تلفن همراه یک گجتی است که بطور روزمره از آن استفاده می کنیم، حتی می شود گفت عضوی از خانواده محسوب می شود، بطوری که اگر لحظه شارژ دستگاه تمام شود سریع بدنبال مکانی برای شارژ آن می گردیم تا کارهایمان را بتوانیم انجام دهیم. بهترین شارژ آن است که همیشه و همه جا همراه مان باشد. بسیاری از شرکت ها دست بکار شده اند تا شارژری مناسب برای همراه همیشگی شما درست کنند که نه تنها دستگاه شما را شارژ نماید بلکه سازگار با محیط زیست هم باشد.

در اینجا چند نوع شارژر غیر متعارف را برای شما معرفی می کنیم که از انرژی های تجدید پذیر استفاده می کنند که مناسب گوشی های هوشمند است.

Hand Turbine Smartphone Charger : گوشی خود را با کولرهای دستی شارژ نمایید . قیمت این نوع شارژ تنها ۵۵٫۴۶ دلار است.

 1-150x150

CampStove. : هنگامی که دسترسی به برق ندارید و به پیکنیک رفته اید چطور می خواهید گوشی خود را شارژ نمایید؟ بهترین را استفاده از دستگاه ترموالکتریک است که انرژی گرمایی را به برق تبدیل می کند و می توانید به عنوان اجاق گاز هم از آن استفاده نمایید. قیمت ۱۲۹٫۹۵ دلار

 2-150x150

Epiphany onE Puck: در حالی که دارید از نوشیدنی های گرم و سرد لذت می برید می توانید از انرژی های از آنها هم گوشی هوشمند خود را شارژ نمایید. این صفحه متحرک را می توانید همه با خود داشته باشید و با قرار دادن لیوان سرد یا گرم بر روی آن انرژی حاصل را به شارژ گوشی تبدیل نمایید. قیمت ۱۱۵ دلار

3-150x150

Solar Sunflower : با این گلدانهای خورشیدی می توانید با استفاده از انرژی پاک خورشید برای شارژ استفاده نمایید. ۷۹ دلار

 4-150x150

BikeCharge : اهل دوچرخه سواری هستید؟ بسیار عالی است. تنها با نصب که سیستم دینام به دوچرخه هنگام رکاب زدن انرژی لازم برای شارژ گوشی بهره ببرید. قیمت ۹۹٫۹۹ دلار

Ray Solar Charger : دائم در سفرید ؟ با این دستگاه دیگر نگران میزان شارژ گوشی خود نباشید. با نصب این دستگاه بر روی پنجره با استفاده از حداکثر مقدار نور خورشید انرژی آن را تبدیل به شارژ گوشی نمایید. قیمت ۳۹٫۹۹ دلار است.

POP : بهترین راه حل برای اینکه چندین دستگاه را همزمان شارژ نمایید. بسته به تعداد پورت های خروجی قیمت آن بین ۹۹ دلار تا ۱۷۹ دلار است.

InStep NanoPower : تبدیل انرژی حرکتی به برق بهترین راه حل برای شارژ گوشی هوشمند است. با نصب این سیستم ساده بر روی کفش می توانید بهترین بهره را ببرید.

 8-150x150


بزرگ ترین سایت اپل

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ دو شنبه 28 اسفند 1391 ] [ 22:32 ] [ pooria ] [ ]
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
نويسندگان
آخرين مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان welcome to blog poria zamanvaziri و آدرس poriaapps.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





مشاهده صفحه جدید
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت: